SNAK-Huset på Northside
De glade festivalgæster greb samtalenkortene, tuscherne og SNIK-SNAK-napperne, og deltog i fællesskab om den gode samtale om alt fra musik, venskab og kærlighed med samtalekort fra snakspil.dk.
SNAK åbnede nemlig dørene til SNAK-Huset på dette års Nortside og inspirerede til den gode samtale gennem spørgsmål på glasruderne, samtalekort på bordene og nip-nappere i lommen. Alt sammen med sjove, dybe og meningsfulde spørgsmål for en hver tid og smag.
Event, juni 2022
SNAK x Northside
Fermenteringsrejsen
Fermenteringsrejsen var én ud af i alt fem forskellige Food Walks under Food Week 2021. Sammen med de dygtige madhåndværkere bag Michelin-restauranten Domestic hos domesticlab, det urbane mikrolangbrug Loop Food Lap, det lokale destilleri Spirit of Njord og det smagsfulde Naturmælk, kunne vi inviterer gæsterne ind og bagom de foranderlige fermenteringsprocesser - fra surdej og svampe til gæring og gourmet.
Event, aug 2021
Food Organisation of Denmark
Sommerbyerne kogte
Over 150 sider med sommer, madoplevelser og farver over hele paletten. Ved årsskiftet hjalp jeg Food Organisation of Denmark med at visualisere og sammenfatte en afrapportering om madkulturelle sommerevents. Arrangementerne blev udviklet af Food Organisation of Denmark i samarbejde med lokale aktører med finansiering fra Folketingets sommerpakke.
Grafisk design, 2021 og 2022
Food Organisation of Denmark
Madens Folkemøde 2021
Hele maddanmark var samlet på Lolland til Madens Folkemøde tilbage i september 2021. Som projektleder og grafiker hos Food Organisation of Denmark, hjalp jeg Madens Folkemøde med at kommunikere over 150 arrangementer gennem: programskilte, plakater, sponsorbannere og digitale annoncer.
Grafisk design, sep 2021
Foreningen Madens Folkemøde
SNAK på Finders Keepers
På et afbud fik start-up virksomheden SNAK muligheden for at deltage på det populære designmarked Finders Keepers. Hvert samtalespil fra SNAK inviterer på hver deres måde ind til den gode samtale. Med over 20 forskellige samtale- og selskabsspil er der noget for enhver smag af sjove, dybe og hyggelige spørgsmål. Sammen taler de ind i forskellige interesser og anledninger på tværs af relationer og generationer.
Messestand, apr 2021
SNAK på Finders Keepers
Valsemøllen for fagfolk
Hos Valsemøllen var jeg som marketingskonsulent med til at aktivere deres nye bageunivers: sammen om det gode bagværk. Vi udviklede nye, målrettede digitale platforme til madprofessionelle - lige fra kokken og håndværksbageren til kantinekøkkenet og grossisten - med fokus på Instagram, Facebook og eksterne grossister. Min rolle var især på den kreative udvikling og den strukturelle proces.
Marketingskonsulent, 2021
Valsemøllen
Kampagne: Bag med hjertebag
Med kampagnen 'Bag med hjertebag' støttede Valsemøllen årets Danmarks Indsamling under temaet: Lille land, stort hjerte. Kampagnen kulminerede i et stort TV-show lørdag d. 29. januar live fra Musikhuset Esbjerg, hvor bagedyst-finalist Frederik Haun viste sit hjertebrød. Som grafiker bidrog jeg med den visuelle identitet og format på tværs af digitale og fysiske kanaler. Et samarbejde mellem Valsemøllen, Danmarks Indsamling og art director Birgitte Lyngaard.
Grafisk design, dec 2021
Valsemøllen
Food Week
Food Week var syv dage sprængfyldt med madaktiviteter og events i byens gader, hvor Danmarks sprudlende madscene blev fejret med maner! Som projektleder og art director var jeg med på rejsen i knap 1,5 år i en foranderlig tid, hvor fødevarebranchen og kulturlivet stod midt i restriktionerne som følge af covid-19.
Med alt fra fællesspisninger ude i byen, fødevaredebatter og madnørderi på ARoS og Salling ROOFTOP, madhistorie i Den Gamle By, Food Walks i hele byen og et havtema med fiskerbåde, jomfruhummere og meget andet på Kystpromenaden - så var der noget for enhver smag.
Event og grafisk design, 2021
Food Week, Food Organisation of Denmark
Gastronomi mod cancer
Til fordel for Børnecancerfonden udviklede jeg et logo til velgørenhedsarrangementet: Gastronomi mod cancer. Teamet bag består af de fire venner og tidligere kollegaer Louise Schmidt, Lars Olsen, Simon B. Tønsager og Dennis Rafn. Med afsæt i deres passion for gastronomi, kokke og tjenerfaget, inviterer de fire ildsjæle til en aften med smagsoplevelser i en god sags tjeneste på toppen af ARoS.
Grafisk design, apr 2022
Gastronomi mod cancer
Sommerlandet koger
Over 150 sider med sommer, madoplevelser og farver over hele paletten. Ved årsskiftet hjalp jeg Food Organisation of Denmark med at visualisere og sammenfatte en afrapportering om madkulturelle sommerevents. Arrangementerne blev udviklet af Food Organisation of Denmark i samarbejde med lokale aktører med finansiering fra Folketingets sommerpakke.
Grafisk design, 2021 og 2022
Food Organisation of Denmark
Pilotevent x Mundbjerg Kombucha
I forbindelse med mit afsluttende eksamensprojekt samarbejdede jeg med det dengang nye, lokalfunderet kombuchabryggeri Mundbjerg Kombucha. Et projekt med et fællesmål: Hvordan kan Mundbjerg i samarbejde med Food Organisation of Denmark designe en oplevelsesbaseret Food Walk til dette års nye Food Festival i Aarhus Food Week 2021.
Event, forår 2021
Mundbjerg Kombucha
Jul på Store Torv
Det sørme, det er sandt: det er Jul på Store Torv! Midt på byens mest travle torv kunne vi over 10 dage invitere aarhusianere med ind i Juleværkstedet og op på Julescenen til fællessang, julebag og kreative sysler. Med andre ord: den fik fuld juleslæde og bjældeklang fra den 26. november - 05. december på Store Torv, hvor intet mindre end over 8.000 gæster besøgte Jul på Store Torv i Aarhus.
Event, 2021
Aarhus Kommune, Aarhus Cityforening og Food Organisation of Denmark