
Kopi af Madens Folkemøde 2021
Hele maddanmark var samlet på Lolland til Madens Folkemøde tilbage i september 2021. Som projektleder og grafiker hos Food Organisation of Denmark, hjalp jeg Madens Folkemøde med at kommunikere over 150 arrangementer gennem: programskilte, plakater, sponsorbannere og digitale annoncer.
Grafisk design, sep 2021
Foreningen Madens Folkemøde

Kopi af Sommerbyerne kogte
Over 150 sider med sommer, madoplevelser og farver over hele paletten. Ved årsskiftet hjalp jeg Food Organisation of Denmark med at visualisere og sammenfatte en afrapportering om madkulturelle sommerevents. Arrangementerne blev udviklet af Food Organisation of Denmark i samarbejde med lokale aktører med finansiering fra Folketingets sommerpakke.
Grafisk design, 2021 og 2022
Food Organisation of Denmark

Kopi af Food Week
Food Week var syv dage sprængfyldt med madaktiviteter og events i byens gader, hvor Danmarks sprudlende madscene blev fejret med maner! Som projektleder og art director var jeg med på rejsen i knap 1,5 år i en foranderlig tid, hvor fødevarebranchen og kulturlivet stod midt i restriktionerne som følge af covid-19.
Med alt fra fællesspisninger ude i byen, fødevaredebatter og madnørderi på ARoS og Salling ROOFTOP, madhistorie i Den Gamle By, Food Walks i hele byen og et havtema med fiskerbåde, jomfruhummere og meget andet på Kystpromenaden - så var der noget for enhver smag.
Event og grafisk design, 2021
Food Week, Food Organisation of Denmark

Kopi af Kampagne: Bag med hjertebag
Med kampagnen 'Bag med hjertebag' støttede Valsemøllen årets Danmarks Indsamling under temaet: Lille land, stort hjerte. Kampagnen kulminerede i et stort TV-show lørdag d. 29. januar live fra Musikhuset Esbjerg, hvor bagedyst-finalist Frederik Haun viste sit hjertebrød. Som grafiker bidrog jeg med den visuelle identitet og format på tværs af digitale og fysiske kanaler. Et samarbejde mellem Valsemøllen, Danmarks Indsamling og art director Birgitte Lyngaard.
Grafisk design, dec 2021
Valsemøllen

Kopi af Sommerlandet koger
Over 150 sider med sommer, madoplevelser og farver over hele paletten. Ved årsskiftet hjalp jeg Food Organisation of Denmark med at visualisere og sammenfatte en afrapportering om madkulturelle sommerevents. Arrangementerne blev udviklet af Food Organisation of Denmark i samarbejde med lokale aktører med finansiering fra Folketingets sommerpakke.
Grafisk design, 2021 og 2022
Food Organisation of Denmark

Kopi af Gastronomi mod cancer
Til fordel for Børnecancerfonden udviklede jeg et logo til velgørenhedsarrangementet: Gastronomi mod cancer. Teamet bag består af de fire venner og tidligere kollegaer Louise Schmidt, Lars Olsen, Simon B. Tønsager og Dennis Rafn. Med afsæt i deres passion for gastronomi, kokke og tjenerfaget, inviterer de fire ildsjæle til en aften med smagsoplevelser i en god sags tjeneste på toppen af ARoS.
Grafisk design, apr 2022
Gastronomi mod cancer