Kunde: Valsemøllen
Samarbejdspartner: Danmarks Indsamling og Birgitte Lyngaard
Service: Visuel identitet, digital design og print 
Fotograf: Skovdal Nordic
År: 2022 
0
BAG FOR HJERTEBAG
En landsdækkende kampagne i den gode sags tjeneste
01
Hos Valsemøllen var jeg med til at udvikle og gennemføre kampagnen Bag med hjertebag, som støttede Danmarks Indsamling 2022 under temaet Lille land, stort hjerte. Kampagnen kulminerede i et stort live-TV-show fra Musikhuset Esbjerg, hvor bagedyst-finalist Frederik Haun præsenterede sit hjertebrød for seerne.

Mit ansvar var at skabe det visuelle designkoncept og format på tværs af både digitale og fysiske kanaler. Jeg arbejdede med sociale medier, kampagnematerialer og event-grafik, og sikrede en ensartet og genkendelig visuel identitet, der kunne favne både det kommercielle brand og den velgørende sag.

Bag med hjertebag er et eksempel på, hvordan jeg arbejder med at forene kreativt design, branding og storytelling i en større kampagne – hvor formålet ikke kun var at engagere forbrugere, men også at skabe værdi i den gode sags tjeneste.
Back to Top